Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Jak się pożegnać z „oponką”?
Brzuszek płaski jak deska to marzenie każdej kobiety. Często, mimo usilnych starań, żeby osiągnąć ten stan, efekty są mizerne. Może Czytaj więcej …
Kobieta
NOWOŚĆ: Lakiery SALLY HANSEN COMPLETE SALON MAN...
Sally Hansen wciąż biegnie na czele peletonu manicure’owych innowacji! Lakiery Complete Salon Manicure™, które pokochały miliony kobiet na całym świecie, Czytaj więcej …
Kobieta
Makijaż brązujący idealny na lato
Jak prawidłowo wykonać modny makijaż brązujący, by nie wyglądać jak przypalona skwarka, a jak modelka z okładki Vogue’a? To proste. Czytaj więcej …
Kobieta
Sprawdź swój posiłek skanerem TellSpec
Do tej pory oglądaliśmy takie rzeczy tylko w filmach science fiction. Zbliżamy skaner do naszego posiłku, klikamy i w ciągu Czytaj więcej …