Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Piękno bez granic z Face&Look – Iran
5. IRAN Ideałem piękna w Iranie jest kobieta o jasnej karnacji. Aby się do niego zbliżyć, mieszkanki tego państwa stosują specjalną Czytaj więcej …
Kobieta
Silver. Jak dużo poświęcisz dla miłości?
Silver, Asia Greenhorn, wydawnictwo Dreams, cena 39 zł Drugi tom opisujący losy czarnowłosej i srebrnookiej Winter, nastolatki, która została rzucona Czytaj więcej …
Kobieta
Postaw na kobalt – 3 wyjątkowe stylizacje
Kobalt pojawił się w jesienno-zimowych kolekcjach wielkich domów mody. Jego przydymioną, nieco zgaszoną wersję mogliśmy podziwiać m.in. na pokazach Diora Czytaj więcej …
Kobieta
Bombowa kąpiel
Dobroczynny wpływ kul do kąpieli na skórę polega przede wszystkim na nawilżaniu. Dzieje się to dzięki zawartości naturalnych składników, takich Czytaj więcej …