Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Na spotkanie z wiosną wybierz boho make-up!
Kwintesencją wiosennego looku jest niezwykle modny, kobiecy makijaż w stylu boho. Muśnięta słońcem twarz, wytuszowane rzęsy, wyczesane brwi, subtelne rozświetlenie Czytaj więcej …
Kobieta
Co to jest żywność funkcjonalna?
Koncepcja żywności funkcjonalnej wywodzi się z tradycyjnej medycyny Dalekiego Wschodu, w której pokarm uważany jest za lekarstwo. Badania nad zdrowotną przydatnością żywności Czytaj więcej …
Kobieta
Obudź w sobie dziecięcą radość z Dairy Fun!
Linia Dairy Fun to propozycja dla tych z nas, które od codziennej pielęgnacji oczekują czegoś więcej. Szeroka gama produktów zapewnia Czytaj więcej …
Kobieta
„W garniturach” – ponadczasow...
Główni bohaterowie serii – Harvey Specter i Mike Ross, otoczeni są przez równie eleganckie współpracownice. Nienaganny wygląd zapewniały im idealnie Czytaj więcej …