Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Usta: najmodniejsze kolory wiosna-lato 2013
Piotr Kałuża, wizażyta na Polskę marki IsaDora: W nadchodzącym sezonie wiosna-lato 2013, jak co roku powrócimy do połyskujących błyszczyków, które Czytaj więcej …
Kobieta
Ciepłe śpioszki – zapewnij wygodę swojemu maleń...
Jak wybrać najwygodniejsze ubranka dla naszego dziecka? Warto wziąć pod uwagę fakt, że miękkie i komfortowe ubranko, mające bezpośredni kontakt Czytaj więcej …
Kobieta
6 składników, które gwarantują trwałą opaleniznę!
Witamina A działa na zasadzie naturalnej tarczy ochronnej przeciwko fotostarzeniu. Wzmacnia i uodparnia komórki na szkodliwe działanie promieni słonecznych. Maść Czytaj więcej …
Kobieta
Jakie kąpielówki są najmodniejsze w tym sezonie?
– W sezonie wiosna-lato 2014 w modzie plażowej dla panów znajdujemy ponadczasową klasykę, która zapewnia komfort oraz wygodę. Elementem wyróżniającym są delikatne wstawki Czytaj więcej …