Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Serduszka, które powiedzą więcej niż kosztowny ...
Sposobów na wyrażenie uczuć jest bez liku. Podobnie pomysłów na prezent dla ukochanej osoby. Jak zatem wybrać ten idealny? Sprawdzonym Czytaj więcej …
Kobieta
8 kosmetyków, które powinny się znaleźć w kosme...
1. Szminka w intensywnym kolorze – wyrazisty odcień pomadki zawsze sprawia, że wyglądasz kobieco, bez względu na to z jakimim Czytaj więcej …
Kobieta
Miejskie boho – stylizacje
Długie sukienki, frędzle, koturny, kwiaty, kapelusze i oczywiście dzwony to najbardziej charakterystyczne elementy tego stylu. Takie stylizacje wymagają nieco kreatywności Czytaj więcej …
Kobieta