Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Możesz pochwalić się nią latem?
Większość z nas starannie dba o urodę: stosujemy najlepsze kremy do twarzy, kupujemy odpowiednie podkłady, regularnie odwiedzamy kosmetyczkę i oczyszczamy Czytaj więcej …
Kobieta
Pięć kosmetyków, które musisz mieć tej wiosny
Tomasz Kozak swoje umiejętności szlifował między innymi w Paryżu, Los Angeles i Amsterdamie. Pracował przy wielu sesjach modowych dla Czytaj więcej …
Kobieta
Kristen Stewart gwiazdą kampanii Chanel Dallas
Kobieta
Jak dbać o oczy latem
W ciągu słonecznego dnia do oczu wpada dziesięciokrotnie więcej światła, a tafla wody odbija aż 95% promieniowania słonecznego, co prowadzić Czytaj więcej …