Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Dziecko Kate i Williama – urodził się chł...
Emocje rosły. Dzień porodu Kate Middleton wyznaczono pierwotnie na sobotę 13 lipca, ale data się przesuwała… Rano w poniedziałek 22 Czytaj więcej …
Kobieta
Trwały makijaż z Max Factor
Eryka Sokólka przekonuje, że makijaż na wielkie wyjście wcale nie musi być pracochłonny. Przeczytajcie, jak można go wykonać: Wybierz podkład Czytaj więcej …
Kobieta
Co szkodzi naszym oczom latem
Lato to czas wyjazdów, odpoczynku i beztroski, co często przyczynia się do tego, że zapominamy o zasadach codziennej profilaktyki wzroku. Czytaj więcej …
Kobieta
Look na jesień z kolekcją Thrilling me softly b...
Styl gothic w nowej ekscytującej odsłonie. Dominuje czerń w kombinacji z czerwienią i delikatnymi odcieniami nude i różu. Uwagę przyciąga Czytaj więcej …