Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Letnie stylizacje cz. II
O trendach na lato mówi Agnieszka Broda – wizażystka, stylistka wizerunku, dyrektor kreatywny Agnieszka Broda School of Make-Up; ekspert makijażu Czytaj więcej …
Kobieta
Felicea – pierwsza polska marka kolorowych kosm...
Obecnie portfolio marki zawiera 30 produktów. Można w nim znaleźć: kredki do oczu, cienie do powiek, kredki do brwi, korektory, Czytaj więcej …
Kobieta
3 codzienne stylizacje na jesień
PROPOZYCJA 1 Nasza pierwsza propozycja to klasyka sama w sobie, ponieważ łączy dwa, pasujące niemalże na każdą okazję kolory – Czytaj więcej …
Kobieta