Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Dieta
Zimowa odporność w pięciu smakach
Mały czosnek, wielkie możliwości Wielu z nas ma opory przed jedzeniem czosnku, ze względu na intensywny zapach i ostry Czytaj więcej …
Kobieta
Summer Diva – propozycje od Yoshe
Sukienki i spódnice maxi to idealne rozwiązanie na ciepłe letnie wieczory. Bez względu na to czy urlop spędzisz w ekskluzywnym Czytaj więcej …
Kobieta
Dzień Kobiet 8 marca? Już nie tylko! 19 maja za...
Wydarzenie zorganizowane zostało w Fabryce Norblina w Warszawie, a jego twórczynią jest projektantka mody Marta Banaszek. NOWY DZIEŃ KOBIET powstał Czytaj więcej …
Kobieta
Manicure Hi Hybrid, czyli wisienka na torcie w ...
Przede wszystkim błysk, i to w każdym wydaniu Kolekcja Party to idealny wybór na karnawał. Wszystkie królowe parkietu, które uwielbiają Czytaj więcej …