Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Najlepsze maseczki bankietowe
Kobieta
Przystojny David Beckham w bieliźnie H&M
Zobacz także – Jak znaleźć idealne damskie jeansy?
Kobieta
Między tradycją a awangardą – nowa kolekcja Art...
Powrócenie do techniki, która w latach 20. zdominowała świat sztuki pozwoliło na uzyskanie wyjątkowego efektu. Kolekcja pełna symetrycznych brył oraz Czytaj więcej …
Kobieta
NORMACNE PREVENTI – sposób na idealną skórę – T...
Od dokładnego oczyszczania skóry zaczyna się jej dobry wygląd. Płyn micelarny Normacne Preventi wzorowo usuwa makijaż i zanieczyszczenia, a przy Czytaj więcej …