Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Szyk i wygoda w stylu gwiazd!
W tym roku projektanci największych światowych marek wyszli naprzeciw wygodzie i komfortowi kobiet. Koniec z tyranią wysokich obcasów. Na wybiegach Czytaj więcej …
Kobieta
Kilka słów na temat peelingów chemicznych
Peeling chemiczny to zabieg kwasami. Najczęściej stosuje się kwas glikolowy, który otrzymywany jest z trzciny cukrowej, a także inne kwasy Czytaj więcej …
Kobieta
Jabłko – rajski owoc
1. W supermarkecie kupuj zawsze najzdrowsze odmiany jabłek. Powód jest prosty. Tylko te najbardziej popularne odmiany zawierają najwięcej składników odżywczych. Czytaj więcej …
Kobieta
We are golden by Szafomania.pl
Subtelne, delikatne, śmietankowe odcienie dla wielbicielek romantycznych klimatów z nutką retro, a dla rockowych buntowniczek: ultra seksowne małe czarne. Sezon Czytaj więcej …