Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Stop depresji. Moda zaangażowna
Twórcy marki wierzą, że ogólnopolska skala i idąca za tym moc komunikacji mają siłę wpływania na otaczającą nas rzeczywistość. To Czytaj więcej …
Kobieta
Dorothy Perkins – all about rose
Jak sugeruje nazwa, kolekcja składa się z 16 elementów, wykorzystujących motyw róży w nadrukach i materiałach. Delikatne wykończenia kolorowym ściegiem Czytaj więcej …
Kobieta
Faceci pokochali barber shop
– Codziennie przychodzą tutaj dziesiątki mężczyzn. Średnio mamy 50 klientów dzienni i to jest bardzo dużo. Faceci po prostu pokochali ten Czytaj więcej …
Kobieta
JAK ROBIĄ TO W KOREI
Spośród wszystkich nacji na Ziemi, to Koreanki cieszą się najpiękniejszą, najbardziej nieskazitelną cerą. Na ich skórze nie uświadczysz śladu rozszerzonych Czytaj więcej …