Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
ZABIEGI ŁĄCZONE
Jakie zalety ma łączenie zabiegów? Możliwość łączenia kilku technologii w jednym zabiegu, dzięki ich wzajemnemu oddziaływaniu, przyspiesza odnowę skóry oraz Czytaj więcej …
Kobieta
POKONAJ ZAPALENIE ZATOK
Zapomnijmy o gorącym lecie. Przyszedł czas na jesienną szarówkę, która przynosi niskie temperatury, zimny wiatr i nieprzyjemny deszcz. Zarazki i Czytaj więcej …
Kobieta
Makijaż etniczny czy romantyczny?
Zen in Bloom Kolekcja Mary Kay inspirowana jest Dalekim Wschodem. Kolory są jasne, pastelowe, wzorowane na odcieniach, jakie możemy podziwiać Czytaj więcej …
Kobieta
Ganbanyoku, czyli tradycyjna japońska metoda re...
Lecznicze właściwości płyt wulkanicznych ogrzanych przez gorące źródła są znane Azjatom już od stuleci. Obecnie w Japonii olbrzymim zainteresowaniem cieszy się ganbanyoku, Czytaj więcej …