Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Mniej znaczy więcej, czyli tajemnica świadomej...
Świadome wybory. Coraz więcej osób ma świadomość tego, że właściwe wybory, których dokonujemy w codziennym życiu mają wpływ na środowisko, jak Czytaj więcej …
Kobieta
Inspiracje na małe tatuaże damskie, które podkr...
Małe tatuaże stają się coraz bardziej popularne wśród kobiet w każdym wieku, ponieważ zapewniają one sposób na wyrażenie swojego unikalnego Czytaj więcej …
Kobieta
Klapki czy sandały? Co nosić w sezonie letnim 2...
Modne sandały do miasta Polskie lato potrafi być naprawdę upalne. Tropikalne temperatury i słoneczne dni stawiają przed modnymi kobietami nie Czytaj więcej …
Dieta
Październik miesiącem zdrowych zup
Historia stara jak świat Zupy jadali już nasi praprzodkowie. Ich metody przygotowywania odbiegały jednak nieco od naszych – gotowano Czytaj więcej …