Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Edyta Olszówka pięknieje z Bielendą
Ostatnie miesiące obfitują w liczne propozycje, wiele dzieje się w zawodowym życiu aktorki – stworzyła fantastyczne kreacje w teatrze i Czytaj więcej …
Kobieta
Jak łączyć składniki, żeby jeść zdrowo
Krwisty befsztyk + sok z czarnej porzeczki. W ten sposób dostarczamy naszemu organizmowi żelazo w najłatwiej przyswajalnej formie, gdyż żelazo Czytaj więcej …
Kobieta
Conrado Moreno: Wolę Polki niż Hiszpanki
Za co cenię płeć Czytaj więcej …
Kobieta
Piękno bez granic z Face&Look – Grecja
16. Grecja Nie bez powodu mówi się, że ktoś wygląda jak grecka bogini. Kobiety na Półwyspie Bałkańskim zawsze szczególnie pielęgnowały Czytaj więcej …