Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Poznaj jesienne nowości Casu
Obok nich, będą królowały ponadczasowe, sznurowane buty oraz modele sportowe. Wygoda będzie atutem numer jeden, dlatego sneakersy zestawimy nie tylko Czytaj więcej …
Kobieta
Komedia z Emily Blunt na DVD
Niezależna komedia Lynn Shelton o współczesnych trzydziestolatkach. Lekka, ale też inteligentna, często porównywana do najbardziej udanych filmów Woody’ego Allena. Słusznie. Czytaj więcej …
Kobieta
Naomi Watts – nową ambasadorką marki L...
Nazwisko 46-letniej Watts podano podczas ekskluzywnej kolacji w gronie dziennikarek urodowych z całego świata. Aktorkę zapowiedział na scenie Cyril Chapuy, Czytaj więcej …
Dieta
Letnie przekąski, czyli co jeść latem dla ochłody
Warzywa i owoce stanowią doskonałą letnią przekąskę, a w towarzystwie chudego mięsa lub ryb przeradzają się w idealny, pełnowartościowy posiłek. Czytaj więcej …