Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Polska czy Hollywood – wszędzie kobiety zarabia...
Według magazynu Forbes, 10 najlepiej zarabiających aktorek w 2018 roku zarobiło o 562,5 miliona dolarów mniej od 10 najlepiej zarabiających Czytaj więcej …
Letni wieczór w mieście. Daj się zainspirować k...
Jeśli odczuwasz niepokój przed skomponowaniem wieczornego stroju, pozwól się zainspirować. Bądź kreatywna i nieustraszona. Używaj i nadużywaj dodatków. Wraz Czytaj więcej …
Reserved Kids – kolekcja jesień/zima 2013...
Kolekcja szkolna w klasycznych, mocnych zestawieniach kolorystycznych. W modelach dziewczęcych inspirowana brytyjskim stylem rodem z „Oxfordu”, w chłopięcych – uniwersyteckimi sportami drużynowymi. Mali indywidualiści Czytaj więcej …
Jak nosić sukienki w kwiaty? – 3 propozycje
Dla wielbicielek mocnych kolorów proponujemy świetnie skrojoną, dopasowaną i podkreślająca atuty sylwetki sukienkę, która swoim wzorem przywodzi na myśl rajski Czytaj więcej …